کد خبر: ۹۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۶۱
سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان، آسیب‌دیدگان و فوتی‌های حوادث "چهارشنبه‌سوری" را اعلام کرد.

حوادث چهارشنبه‌سوری| آخرین آمار: ۶۲۳ مصدوم و ۱۲ فوتی تاکنون/ قطع عضو ۴۳ نفربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، "چهارشنبه‌سوری" یکی از جشن‌های باستانی ایران است که در آستانه نوروز برگزار می‌شود اما متأسفانه در سال‌های اخیر، شیوه برگزاری این مراسم سنتی و اصیل، دستخوش تغییرات ناخوشایندی شده و این جشن قدیمی تبدیل به مراسمی برای انفجار مواد آتش‌زا و ترقه و مواد محترقه شده است.

تسنیم نوشت: متأسفانه سالانه تعداد زیادی از افراد در آستانه تعطیلات نوروزی، بر اثر انفجار این مواد دچار آسیب می‌شوند و عید نوروز را به کام خود و خانواده‌هایشان تلخ می‌کنند.

در این گزارش آمار لحظه به لحظه حوادث، مصدومین و فوتی‌های "چهارشنبه‌سوری" ارائه می‌شود:

ساعت ۱۵ ـ ۵۴۲ مصدوم و ۱۲ فوتی

جعفر میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: از اول تا بیست و دوم اسفندماه ۵۴۲ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری آسیب دیده‌اند؛ از این تعداد متأسفانه ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.

وی افزود: تعداد ۴۱ نفر از مصدومان دچار قطع عضو، ۲۵۸ نفر دچار سوختگی و ۱۶۷ نفر دچار آسیب از ناحیه چشم شده‌اند.

ساعت ۱۶ ـ ۵۵۱ مصدوم و ۱۲ فوتی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۵۵۱ نفر از ابتدای اسفند تا ساعت ۱۶ روز ۲۲ اسفندماه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.

بابک یکتاپرست افزود: تعداد ۴۳ نفر دچار قطع عضو، ۲۶۹ نفر دچار سوختگی و ۱۷۷ نفر دچار آسیب از ناحیه چشم شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۰۲ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند و ۳۱۷ نفر نیز به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، ۲۰ نفر از این مصدومان نیز در محل حادثه درمان شده‌اند.

ساعت ۱۷:۳۰ - افزایش شمار آسیب‌دیدگان به ۶۲۳ نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش شمار آسیب دیدگان اظهار کرد: تا ساعت ۱۷:۳۰ امروز ۲۲ اسفندماه، ۶۲۳ نفر براثر حوادث چهارشنبه سوری آسیب دیده‌اند؛ از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.

یکتاپرست افزود: ۴۳ نفر دچار قطع عضو، ۲۰۰ نفر دچار آسیب چشمی و ۲۸۴ نفر دچار سوختگی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: